Pages

Subscribe:

Labels

anugerah (2) buku (5) education (2) faeza (4) hadis (1) key chain (1) Kluang (1) makanan (6) mersing (5) Music (7) surat khabar (2) tv (3) video (1)

January 25, 2012

I am officially a blogger now

Mcm happy laa pulak kan haha..Saje jer nak menjebakkan (erk btl ke BM aku nie?) diri dalam dunia blogger hohoho..Ok laa for starting aku kenalkan diri..Name saya Nurul Faizah yg diberi nama oleh ayah ku..anak bungsu dr 4 org adik brdik..Sume dah berkeluarga..Aku jer bujang trang tang tang..Skrg nie bru abis bljr kat KPTM KL dalam bidang comptr science (No more "buku" now yeaaaa)..Still jadi graduan pengganggur yang berjaya..walamak..nk sdpkan hati sbnrnye sbb xde keje..haa dan sbb xde kerje laa aku mengerjekan diri buat blog yg free nie ;)

Ok aku nk terangkan sikit pasal blog aku nie..yeaa agak poyokan bile bukak2 jer blog nie kuar lagu jiwangss hahaha padan muke tu laa nak bukak sgt kan blog poyo aku nie hoho..aku mmg suke pon lagu2 nie sbb dpt tngkan jiwe..bayang kan kalu aku taruk lagu group parallels, underlined, caterpillars, animalhous or underoath mau x tercabut korg nyer sound tu skrg miahahaha. Ingt tau blog aku nie name morethanlessfaeza. maksud nyer lebih daripada kurang sbb ape aku pilih name nie sbb aku rindu nak bljr statistik ngan sir wan balik kahkahkah wakluu xde laa saje nak menginpritasikan maksud disebalik nye iaitu buat sesuatu dengan lebih bersemangat..kire mcm azam laa nie sbb sblm2 nie aku rase aku x penah nak berusaha habis2san..So dgn ade nyer blog nie aku hrp hidup akan lebih bersemangat (yee semangat nak mengarut2 kat sini...motifff???)..

So salam kenal pada semuaa..haa sape yg ade blog tu meh kite exchange2 link.comfirm2 aku akan follow korg sbb keje aku kan blogger skrg nie hahaha...

tata nak tido dah derr..esok kite cite lagi byk nk cite nie hoho bubbyeee....

0 comments: